Képek

LEGO-nak álcázva....

2012.09.04. 20:29 Panzersajt

Régóta keringenek  a neten meg lego-s rajongói csoportok közt a hírek miszerint LEGO-t hamisítanak.Bizony van is okuk irigykedni a cégre mert a minap közzétett adatok szerint az új Friends készletek a többszörösét hozták a várt bevételnek.Leginkább kínai,koreai cégek készítenek LEGO alakú építőkészleteket mindenféle tank meg rakétás kocsi képében.Ám van aki nem a haditechnikai dolgokat ad ki. Nemrégiben megjelent a Ninjago élethű másolata a NINJA. A csomagolás szinte ugyanolyan ha egy szülő venne Ninjago-t a gyerekének szerintem fel se tűnne neki.Én is találkoztam már párszor hamisított LEGO-val.Ha valakinek sokszor volt LEGO a kezében az azonnal felismeri.A tapintásából kiderül hogy ez nem az igazi lego. A legtöbb hamisítványnak  még a színén is látszik hogy nem annyira élénk mint az igazi. Akkor most lássunk pár képet néhány LEGO hamisítványról.images.jpgGagyi, és a tapasztalt szemeknek azonnal feltűnik ám ha ki bontjuk az is kiderül hogy a minősége se túl jó .

A következő már nagyon hasonlít a LEGO-ra de nem szabad ennek se be dőlni.Egyébként ezt valami kis újságban már én is láttam és azonnal feltűnt hogy a LEGO nem gyárt ilyet.post-3064-1215456305.jpgOh!! Szóval Century, hát nekem a LEGO jutott róla eszembe.Még én is meg tudnám csinálni.Össze rakok egy lego tankot mögé ollózok valami hátteret és kinyomtatom.Először valóban azt hittem egy rajongó műve.Mondjuk ha felajánlanák akkor elfogadnám de egy fillért se pazarolnék rá.Egyébként tankon rakétás kocsin meg repülőn kívül nem várhatunk többet a kínai LEGO utánzatoktól. Hallottam még Jövőbeli Hold béli kupolás gyarmatokról természetesen az ágyuk nem maradhatnak el innen se. E cikk végén szeretnék mindenkit figyelemre inteni hogy vizsgálják meg jól a meg vásárlandó készleteket.Ha esetleg találkoznátok ti is külföldön-belföldön ilyesmi hamisítványokkal akkor küldhettek képet erre a címre: butyokblog@gmail.com

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockastudio.blog.hu/api/trackback/id/tr224755192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása