Képek

Elveszett készletek nyomában.

2012.08.28. 12:14 Panzersajt

A címből azt kell érteni hogy régi összegyűrődött megkopott elveszett összerakók meg keresésébe kezdtem a saját összerakó gyűjteményemben!A legrégebbi eddig 1988-as ami azért nem túl fiatal! úgy döntöttem hogy a felső határ 1993 lesz ,lefelé pedig minél régebbi annál jobb! Akkor hát lássuk is az első kiválasztottat.

Középkor.Szellemkastély Kezdjük is az építést a figurák megépítésével mint a mai készleteknél.P1010973.jpg  P1010980.JPGElső figura.Lovag. Sajnos a pamacsot a sisakján nem találtam meg így egy hasonlót raktam oda.

Folytatódik az építés most a szellem következik ami világít a sötétben mint a mai pl.:Monster Hunters szellemek.

P1010981.JPGA foszforeszkáló szellem.

Még meg építem a lovat utána jöhet a fénypont:a bástya!P1010984.JPG

Mondjuk azt nem értem hogy az a tengely miért lóg ki a falból de a tervezők biztos tudták talán hogy valamit oda lehet kapcsolni vagy ilyesmi építek tovább kockáról kockára és lassan végzek is ezzel a régi kis készlettel.Fel raktam a zsanérokat amiknek az ajtót kell majd később tartania.

Végezetül az ajtók is a helyükre kerülnek a szellem és a varjú is a helyén lesz.P1010989.JPGÉs íme a kész készlet! lovaggal sötétben világítós szellemmel varjúval és egy ki bástyával. Na jöjjön az ítélet a 22-éves készletről.

Ár:-X

Figurák:-Elég jó figurák jó a felszereltség a lovagon különösen tetszik a páncél alatti sárkány lovagrendes páncél ruha.

Játékélmény:-Abszolút jól játszható más kiegészitő készletek nélkül is el lehet vele játszani hosszasan.Igaz van ilyen korból még készletem amit be is fogok még mutatni.

Remélem tetszett az új bemutató ha akarjátok hogy legyen töbs rész is,mert készletem van még bőven akkor kommenteljetek ne féljetek meg nyomni a Like gombot!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockastudio.blog.hu/api/trackback/id/tr394737046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása