Képek

Mire is jó a netes összerakó?

2012.08.13. 09:29 Panzersajt

Mielött a blogot el kezdtem volna a szobában álló HATALMAS Lego kupacban meg pillantottam a star wars témában lévő 7669 Anakin,s Jedi starfighter-ének egyes darabjait.Mivel még nem vettem meg ezt a készletet gondolkodóba estem hogy mit keres ez itt??Aztán eszembe jutott hogy hetekkel-hónapokkal ezelött kaptam egy zsáknyi már más által nem használt lego-t. persze összerakót nem kaptam így el látogattam ide:http://service.lego.com/en-US/buildinginstructions/ . Elég hasznos volt mert néhány speciális alkatrész kivételével az egész készletet össze raktam és most is itt díszeleg az asztalon.Ugyhogy ha nektek is van olyan készletetek aminek nincs meg az összerakási útmutatója akkor látogassatok el erre az oldalra.(Figyelem az http://service.lego.com/en-US/buildinginstructions/ oldalon sajnos csak 2002-ig visszamenő készletek összerakóit nézhetitek meg.) Jó hír hogy hamarosan ez a szám 2001-re csökken  idővel meg remélem el éri az 1994-et mert akkor össze tudom végre rakni a SpacePolice óriásrobotot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kockastudio.blog.hu/api/trackback/id/tr694709379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása